۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 5563
کد خبر: 85554330
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظریف: آمریکا و اروپا بدانند بقای نتانیاهو در گرو کشتار و هرج‌ومرج است

تهران-ایرنا- وزیر امورخارجه اسبق ایران عنوان داشت: ایالات متحده و اتحادیه اروپا باید تا کنون متوجه شده باشند که بقای نتانیاهو در گرو کشتار،  تخریب و هرج‌ومرج است.

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا، محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران در پیامی که در حساب شخصی خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت، عنوان داشت: در حالی‌که جهان در سکوت نظاره گر نسل کشی اسرائیل و اقدامات مکرر تروریستی و ‌تجاوزگرانه آن رژیم است، نتانیاهو منطقه و جهان را به سوی پرتگاه فاجعه پیش می برد، درست در روز تحلیف رئیس جمهور پزشکیان، که مردم ایران، منطقه و جهان را به صلح و آرامش و همدلی فرا می‌خواند.

وی افزود: ایالات متحده و اتحادیه اروپا باید تا کنون متوجه شده باشند که بقای نتانیاهو در گرو کشتار، تخریب و هرج‌ومرج است.

سکاندار پیشین دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: شهید اسماعیل هنیه قهرمان خستگی ناپذیر آزادی مردم فلسطین از اشغال اسرائیل بود. ترور ناجوانمردانه میهمان ما، عزم ایران را برای دفاع از خود و حمایت از عزم مردم فلسطین برای مبارزه برای آزادیشان دوچندان خواهد کرد.

ظریف در پایان این پیام تصریح کرد: جهان نباید اجازه دهد که اهداف ویرانگر نتانیاهو محقق شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

در اطلاعیه سپاه تاکید شد: علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha