مجتمع شهدای سلامت مشهد ۱۵۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی این شهر اختصاص داد

مشهد- ایرنا- مدیر مرکز همایش‌های بین‌المللی شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال از محل درآمدهای مجتمع شهدای سلامت با مصوبه شورای راهبری این مرکز، به عنوان کمک بلاعوض برای کمک به فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر "محمد مقضی" روز چهارشنبه در این خصوص افزود: با توجه به این مصوبه و در راستای حمایت از فعالیت‌های علمی- پژوهشی، برگزاری کنگره‌ها و همایش‌های ملی و بین‌المللی مبلغ ۴۲ میلیارد ریال، برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری برنامه‌های ملی مذهبی این دانشگاه مبلغ ۲۰ میلیارد ریال و برای امور رفاهی پرسنل در قالب تخفیف غذا، رستوران و کافی شاپ مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از درآمدهای مجتمع شهدای سلامت تخصیص یافت.

وی ادامه داد: همچنین برای کمک به واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی مشهد مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از مطالبات این مجتمع از دانشگاه، از محل درآمدهای مجتمع به هزینه گرفته شد تا بنا به صلاحدید معاونت توسعه برای واحدهای مختلف دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر مرکز همایش‌های بین‌المللی شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به گزارش حسابرس مستقل از وضعیت مالی مجتمع شهدای سلامت که آن را از تمام جنبه های با اهمیت، طبق استانداردهای مربوطه مطلوب ارزیابی کرده بود گفت: علاوه بر شفافیت مالی یکی دیگر از اهدافی که آن را دنبال می کردیم افزایش ضریب اشغال اماکن مجتمع بوده که درسه سال گذشته بیش از هفت برابر شده است.

مقضی افزود: در این راستا در سال گذشته حدود ۵۰۰ برنامه در قالب کنگره‌های پژوهشی، سمینارهای علمی، دوره‌های فرهنگی، کارگاه های آموزشی و آیین های ملی و مذهبی در این مجتمع برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مجتمع شهدای سلامت در سال ۱۳۹۷ در مشهد تاسیس شده است.

سال گذشته نیز ۴۰ میلیارد ریال از محل درآمدهای این مرکز برای خرید دارو و تجهیزات پزشکی به عنوان کمک بلاعوض به بیمارستان‌های فاقد درآمد زیر پوشش این دانشگاه در اختیار معاونت درمان دانشگاه قرار داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha