استاندار قم: ترور «اسماعیل هنیه» اوج حقارت رژیم صهیونیستی است

قم - ایرنا - استاندار قم با صدور پیامی ترور مجاهد بزرگ و خستگی‌ناپذیر فلسطینی شهید اسماعیل هنیه را نقطه اوج زبونی و حقارت رژیم سفاک صهیونیستی دانست.

در این پیام که نسخه‌ای از آن عصر چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت،‌ سید محمد آقامیری ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این بزرگ‌مرد مجاهد فلسطینی بیان کرده‌است: واضح و آشکار است که صهیونیست‌های ناکام از توقف قدرت مقاومت در باریکه غزه، به هر تلاش مذبوحانه‌ای برای خروج از انزوای سیاسی و بین‌المللی خود در جهان متوسل شده‌اند.

پیام حاکیست:‌این شهید والامقام به‌مانند شهید حاج‌قاسم سلیمانی در نیمه‌های شب مورد حمله گرگ‌های خونخوار استکباری قرار گرفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

در بخش دیگری از این پیام آمده‌است:‌ رژیم صهیونیستی اکنون پس از قتل‌عام ده‌ها هزار زن و کودک و شهروند بی‌گناه فلسطینی و حمله به لبنان، یمن، عراق، سوریه و ناتوانی و شکست در تحقق اهداف اعلام شده خود در قبال ملت و جریان‌های مقاومت، به‌صورت خطرناک و بی‌خردانه‌ای تلاش می‌کند دامنه‌های جنگ در منطقه را توسعه داده و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را قربانی امیال شوم و جنگ‌طلبانه خود نماید.

پیام حاکیست:‌ ترور شهید اسماعیل هنیه نقطه اوج زبونی و حقارت رژیم سفاک صهیونیستی است که تأثیری بر اراده مصمم جبهه مقاومت در نابودی استکبار جهانی نخواهد داشت و این اقدام با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخ مقتضی را دریافت خواهد کرد.

روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha