۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۷
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85554617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت اسماعیل هنیه نابودی اسرائیل را قطعیت بیشتری بخشید

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی در پی شهادت اسماعیل هنیه، گفت: بدون تردید چنین حرکت‌های ددمنشانه‌ای، باور نزدیک شدن رژیم صهیونیستی به روزهای نابودی و اضمحلال را قطعیت بیشتری می‌بخشد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در ادامه این پیام با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب آمده‌است: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.از میان مؤمنان، مردانی هستند که به آن چه با خدا عهد بسته اند، صادقانه وفا کردند، برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در{همین} انتظارند و{هرگز عقیده خود را} تبدیل نکردند.

وی افزود: شهادت دکتر اسماعیل هنیه از برترین سرداران آزادی خواه جبهه مقاومت را که نامش، پشت دژخیمان را به لرزه وامی داشت و در مبارزه با شرورترین و زبون ترین مردم زبانزد بود، به همه آزادیخواهان دنیا تسلیت عرض می‌کنم و درود خداوند و رحمت واسعه الهی بر روح پاک این شهید عالی مقام باد.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: اینجانب شهادت این بزرگمرد را که سندی متقن بر زبونی جنایتکاران و نقض حریم حقوقی و قوانین بین‌المللی کشورها در ترور رهبران محبوب ملت‌هاست را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا روحی له الفداه، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی )، ملت مظلوم فلسطین و تمامی حق طلبان جهان تسلیت می‌گویم.

قناعت اظهار کرد: بدون تردید چنین حرکت‌های ددمنشانه‌ای، باور نزدیک شدن رژیم صهیونیستی به روزهای نابودی و اضمحلال را قطعیت بیشتری می‌بخشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha