تجمع اعتراضی مردم تبریز در پی شهادت اسماعیل هنیه برگزار شد + فیلم

تبریز - ایرنا - تجمع اعتراضی مردم تبریز در پی شهادت اسماعیل هنیه، یکی دیگر از جنایات رژیم صهیونیستی و در میدان ساعت این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مردم غیور و همیشه در صحنه تبریز در پی جنایت وقیحانه رژیم منحوس صهیونیستی باز هم سکوت نکردند و با مشت‌های گره خورده، خشم خود از این جنایات را ابراز کردند.

مردم قهرمان و شهیدپرور تبریز با در دست داشتن پوسترهایی منقش به تصویر شهید اسماعیل هنیه و پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و فلسطین ضمن نشان دادن ناراحتی و خشم‌ خود، خواستار برخورد جدی با عاملان این جنایت شدند.

مردم با مشت‌های گره خورده، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیسم، جنایت اسرائیل جنایت آمریکاست و ترور شهید هنیه زیر سر آمریکاست سر دادند و آمریکا را عامل این جنایت دانستند.

در ادامه نیز مردم با شعارهای سپاهی دلاور انتقام انتقام، رزمنده فلسطین انتقام انتقام، رزمنده حزب الله انتقام انتقام، فلسطین فلسطین پیروزی‌ات نزدیک است و اسرائیل اسرائیل نابودی‌ات نزدیک است خواستار خونخواهی شهادت شهید اسماعیل هنیه شدند.

رژیم تبهکار و تروریستی صهیونیستی با شکست در جبهه‌های مختلف دست به جنایات بزرگی زد

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در این تجمع اعتراضی اظهار کرد: خون صدها شهید در تجلی راه مقاومت و پیروزی ملت بزرگ فلسطین ریخته شده که جای عرض تبریک و تسلیت دارد.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلیزاده سرایی ادامه داد: امروز رژیم تبهکار و تروریستی صهیونیستی با شکست در جبهه‌های مختلف دست به جنایات بزرگی زده است و بیش از ۱۰ ماه گذشته نزدیک به ۴۰ هزار شهید در غزه و مردان و زنان و کودکان فلسطینی توسط رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: عملیات‌های بزرگ طوفان الاقصی و وعده صادق، کمر رژیم صهیونیستی را شکسته و قدرت دفاعی گنبدهای آهنی این رژیم را از بین برده است.

وی گفت: جنایتی که امروز رژیم‌ صهیونیستی انجام داده و میهمان ارزشمند ما را به شهادت رسانده است، در طول ۹ ماه گذشته ده ها نفر از خانواده‌اش نیز به شهادت رسیده‌اند.

سرایی افزود: ترور فرماندهان باعث آشکار شدن باطن خبیث جنایتکاران و وحدت نیروهای مقاومت می‌شود و با شهادت هر یک، انسجام درونی شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: حق مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسخ سخت به رژیم صهیونیستی در شهادت شهید اسماعیل هنیه است و این جنایت با پاسخ دردناک جبهه مقتدر مقاومت مقتدر و ایرام اسلامی رو به رو می‌شود.

وی اظهار کرد: پیوند میان 2 ملت فلسطین و نظام جمهوری اسلامی مستحکم تر از قبل خواهد بود و راه مقاومت و دفاع از مظلومان عالم پرقدرت تر از همیشه ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: رفتار دوگانه غرب با حقوق بشر آمریکایی در وقایع غزه نشان داده شد. آیا مردم فلسطین، بشر نیستند که ۱۰ ماه مقابل هواپیماهای جنگی دشمن مورد بمباران‌ وحشیانه قرار گرفتند ولی مستحکم در دفاع از آرمان‌های خود ایستاده‌اند و جهانیان با حیرت شاهد آن هستند.

وی تاکید کرد: خون‌ پاک شهید هنیه مثل مشعلی فروزان در مسیر مقاومت و مبارزه با ظلم، روشنایی بخش راه آینده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha