۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۰۱
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85554895
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهروندان آبادانی شهادت اسماعیل هنیه را محکوم کردند

آبادان - ایرنا - مردم ولایتمدار آبادان با تجمعی، ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در تهران را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این تجمع خودجوش مردمی با حضور خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی شامگاه چهارشنبه در بلوار معلم آبادان برگزار شد و شرکت کنندگان تجدید عهد، اعلام همبستگی و همدردی خود را با خانواده محترم و یاران و همرزمان شهید اسماعیل هنیه اعلام کردند.

حاضران در این تجمع، ضمن در دست داشتن پلاکاردها و تصاویری از اسماعیل هنیه ‌و پرچم‌های ایران و فلسطین‌ شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، سر دادند.

تجمع کنندگان با اعلام بیزاری از اقدامات رژیم اشغالگر، ترور اسماعیل هنیه را نشان از ضعف و ذلت رژیم جعلی صهیونیستی در برابر مقاومت های مردم مظلوم غزه عنوان کردند.

مردم همشیه در صحنه آبادان فریاد زدند که خون این مجاهد نستوه، موجی خواهد شد که طغیانگران را غرق می سازد و این اقدام تروریستی عزم جبهه مقاومت اسلامی را برای نابودی این رژیم کودک کش راسخ تر از گذشته خواهد کرد.

به گزارش ایرنا اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی، بامداد امروز در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha