امام جمعه اهل سنت کیش: مجامع بین المللی در برابر ترور شهید "هنیه" سکوت نکنند

کیش - ایرنا - امام جمعه اهل سنت کیش با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پازل جنایت‌های خود را روز به روز در سایه سکوت مجامع بین المللی تکمیل می‌کند، گفت: ترور شهید "هنیه" نشان از درماندگی این رژیم جنایت کار است.

به گزارش ایرنا، شیخ یعقوب شمس شامگاه چهارشنبه در تجمع اعتراض آمیز مردم کیش در محکومیت به شهادت رساندن شهید "اسماعیل هنیه" رییس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد: امروز واضح است که رژیم صهیونیستی با جنایت‌های خود کاملا در گل فرو رفته و دست و پا می‌زند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با ترور در تلاش است تا سرپوشی برای شکست‌های خود در غزه بگذارد، اما خوی وحشی‌گری آنان برای تمام مردم جهان نمایان شده است.

امام جمعه اهل سنت کیش با بیان اینکه عاشورای حسینی به ما درس استکبار ستیزی و مقاومت را آموخت، اضافه کرد: مقاومت امروز مردم فلسطین در ادامه همان راه عاشورا است و تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: مردم فلسطین مقاومت و پایداری را از شهدای کربلا آموختند و وعده نابودی رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که از روز گذشته (۹ مرداد) برای مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در ایران حضور داشت بامداد امروز (۱۰ مرداد) همراه با یکی از محافظانش در اقدامی تروریستی به شهادت رسید.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha