۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۶
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85569898
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کیش: از بزرگ‌نمایی دشمن پرهیز کنید

۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۶
کد خبر: 85569898
امام جمعه کیش: از بزرگ‌نمایی دشمن پرهیز کنید

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با بیان اینکه جنگ نرم دشمن علیه ملت ایران روز به روز با شدت بیشتری ادامه دارد، گفت: برای مقابله با جنگ نرم در مرحله نخست باید به خود باوری رسید و از بزرگ نمایی دشمن خودداری کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با تاکید بر اینکه استکبار جهانی از تغییر قطب‌های قدرت در جهان و نقش جمهوری اسلامی در عصر نوین جهانی در هراس است، اظهار کرد: دشمنان با ضربه به روحیه خودباوری ملت ایران در تلاش برای ضربه زدن به کشور است.

وی ترور اسماعیل هنیه در تهران را نمونه بارز خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی توصیف کرد و افزود: ترور شهید هنیه نشان داد که حقوق بشر به دستاویزی برای پوشاندن جنایات غربی‌ها تبدیل شده است؛ ایران در زمان مناسب خود پاسخ قاطعی به این جنایات خواهد داد.

امام جمعه کیش در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان، شهیدان و جانبازان دفاع مقدس بیان کرد: آنان وظیفه خودشان را نسبت به کشور، نظام و مردم عملی کردند و هم اکنون وظیفه مسوولان است تا وظیفه خود در برابر حفظ آرمان‌ها و اهداف شهدا را عملی کنند.

وی همچنین به برخی اتفاقات کودتای ۲۸ مرداد در ایران اشاره کرد و افزود: این اتفاق تاریخی به وضوح نشان داد که آمریکا و غرب قابل اعتماد نیستند و ما باید از اتفاق تاریخی درس بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز مساجد را محور فعالیت‌های جامعه اسلامی دانست و خواستار توجه ویژه به این حوزه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha