رژیم جنایتکار صهیونیستی با ترور بر نامشروعی خود صحه می‌گذارد

کیش- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ترور ناجوانمردانه رهبر بزرگ حماس گفت: رژیم صهیونیستی با ترور بر نامشروعی موجودیت خود صحه می‌گذارد.

رحیم سرهنگی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه خوی وحشی‌گری رژیم جنایت کار صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: کشورهای آزاده جهان نباید در برابر جنایت‌های این رژیم منحوس سکوت کنند.

وی ادامه داد: ترور مجاهد نستوه «اسماعیل هنیه» نشان از درماندگی رژیم صهیونیستی و دست و پا زدن آنان در پاتلاق فروپاشی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه راه آزادی قدس ادامه دارد، بیان کرد: بی شک این اقدام رژیم منحوس اشغالگر قدس، اتحاد وهمدلی مسلمانان جهان را بیشتر خواهد کرد و روحیه مقاومت ومبارزه علیه استکبار را تا حذف این غده سرطانی افزایش خواهد داد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) از میهمانان مراسم تحلیف رئیس‌جمهور چهاردهم بامداد چهارشنبه دهم مرداد در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامتش در تهران به همراه محافظ به شهادت رسیدند که این جنایت از سوی شخصیت‌های سیاسی داخلی و بین‌المللی محکوم شد.

در پی این جنایت، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین کارگزاران نظام جمهوری اسلامی با تسلیت شهادت هنیه این اقدام تروریستی را محکوم کردند و در پیام‌های جداگانه خواستار مجازات سخت عاملان این جنایت شدند.

همچنین دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور اطلاعیه‌ای سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha