جبهه مقاومت تبدیل به شبکه مقاومت شده است

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: امروز بعد از گذشت ۹ ماه از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی جبهه مقاومت با همبستگی گروه های مختلف از جمله حماس، حزب الله لبنان و حشد الشعبی تبدیل به شبکه مقاومت شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی عصر چهارشنبه در تجمع مردمی محکومیت ترور اسماعیل هنیه در ساوه اظهار کرد: مقاومت به دل کفرستان هم نفوذ کرد و امروز در قلب آمریکا پرچم کشور فلسطین به زمین زده می شود و پرچم ایران و عکس های رهبر معظم انقلاب در دفاع از مردم فلسطین برافراشته می شود.

وی با تسلیت شهادت رهبر شجاع و برجسته فلسطینی اسماعیل هنیه اضافه کرد: اسرائیل درنده خویی، رها شده است که هیچ احدی را به رسمیت نمی شناسد.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه این شهادت برای جبهه مقاومت برکاتی دارد گفت: انسجام جبهه مقاومت، منفورتر شدن رژیم صهیونیستی و تضعیف نگاه مدارا با دشمن در کشور از برکات بزرگ این شهادت است.

وی یادآور شد: با وعد صادق ۲ از فتح غریب به فتح مطلق خواهیم رسید و اسرائیلی و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

عصر چهارشنبه مردم ولایت مدار ساوه با تجمع در میدان امام خمینی این شهر و سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ترور اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس در تهران را محکوم کردند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که از روز گذشته (۹ مرداد) برای مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در ایران حضور داشت بامداد امروز (۱۰ مرداد) همراه با یکی از محافظانش در اقدامی تروریستی به شهادت رسید.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha