۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۵۲
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85555016
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مردم شهرستان قرچک در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه تجمع کردند

قرچک- ایرنا- مردم شهیدپرور شهرستان قرچک، در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه تجمع کرده و بر حمایت از ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه در برابر رژیم کودک کش اسراییل تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شهید پرور شهرستان قرچک که در راه مبارزه با رژیم غاصب صهیونیست دو شهید سرافراز را تقدیم راه حق کردند، غروب روز چهارشنبه در مقابل مسجد جامع این شهرستان تجمع کرده و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، جنایت ترور شهید اسماعیل هنیه را محکوم کردند.

مردم شهرستان قرچک در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه تجمع کردند

مردم شهرستان قرچک در طول دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی دو شهید سرافراز به نام‌های خداداد ملکی غفاری و شهید میلاد حیدری را در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس تقدیم راه حق کرده اند.

مردم شهرستان قرچک در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه تجمع کردند

شهید خداداد ملکی غفاریاین شهید سرافراز در سال ۱۳۶۲ با توجه به فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین و حمایت از ارزش‌های اسلامی، راهی لبنان شد و پس از سه ماه مأموریت در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۶۲ در بعلبک لبنان در بمباران هوایی رژیم اشغالگر قدس، به همراه ۱۴ تن از همرزمانشان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پاسدار شهید میلاد حیدری نیز سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

مردم شهرستان قرچک در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه تجمع کردند

امام جمعه شهرستان قرچک در این مراسم گفت: با شهادت اسماعیل هنیه مهمان مردم ایران جبهه مقاومت عزادار شد که این حرکت نشان داد که دشمن در مقابله با مقاومت مردم مظلوم فلسطین، راهی جز ددمنشی بلد نیست و جبهه مقاومت همواره شکست ناپذیر است.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود: رژیم کودک کش اسراییل با به شهادت رساندن مهمان مردم ایران زمینه یک انتقام سخت را فراهم ساخت و کینه و نفرت را در دل آزادی خواهان جهان پرورش داد.

وی تأکید کرد: این حرکت خبیثانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی حق انتقام را برای پیوند سرزمین های اسلامی و اتحاد در برابر رژیم جعلی اسراییل و طی کردن مسیر نابودی کامل آن را فراهم کرد.

اسماعیلی تصریح کرد: شهید هنیه نمونه یک انسان آزادی طلب است که به خوبی نشان داد سال‌هاست که آماده شهادت در راه حق و خداست و باکی از شهادت ندارد چراکه هم خود و هم عزیزانش در این راه ثابت قدم بودند.

شهرستان قرچک با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha