۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۸
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85555154
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیمه خویش‌فرما برای ۷۱ مددجوی بهزیستی اردستان پرداخت شد

کاشان - ایرنا- رییس اداره بهزیستی اردستان گفت: این اداره از ابتدای سال جاری تاکنون سهم بیمه خویش‌فرمای ۷۱ نفر از مددجویان زیرپوشش بهزیستی شهرستان را پرداخت کرده است.

محمدعلی مطلب‌زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای کمک‌ به مددجویان تحت پوشش بهزیستی اردستان بالغ بر هفت میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال توسط این اداره از ابتدای سال تاکنون پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: برای ترغیب کارفرمایان به اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی، حق بیمه کارفرمای ۲۳ نفر به میزان ۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال و برای جبران کارایی ۱۱ نفر معلول بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز پرداخت شده است.
رییس اداره بهزیستی اردستان با اشاره به حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: ۱۵۸ نشست آموزش خانواده، دوره های پیش از ازدواج و مهارت زندگی‌ از ابتدای سالجاری تاکنون برای یکهزار و ۱۳۷ نفر برگزار شده است.
مطلب‌زاده بیان کرد: ۱۵ کارگاه آموزشی به‌منظور درمان اعتیاد با شرکت ۵۸۰ نفر همراه با برپایی نمایشگاه و تحویل یک میلیارد و ۳۸۰‌میلیون ریال «یاری برگ» از برنامه‌های اجرا شده در مدت مذکور است.
وی درباره پیشگیری از معلولیت نیز گفت: ۳۷۴ نفر نیز از ابتدای سال تاکنون شنوایی سنجی و از میان آنها ۴۸ نفر به پزشک معرفی شدند.

وی با اشاره به بینایی‌سنجی یک‌هزار و ۱۰ کودک، خاطرنشان کرد: مبلغ ۵۳۰ میلیون ریال نیز به ۸۹ مددجو که‌ برای مشاوره به پزشک مراجعه کردند، پرداخت شده است.
رییس اداره بهزیستی اردستان اضافه کرد: در طرح غربالگری اضطراب کودکان پنج تا ۶ سال نیز ۲۰۱ نفر شرکت کردند که ۵۰ نفر از آنها برای بررسی بیشتر به روانپزشک ارجاع شدند.

یکهزار و ۵۳۰ مددجو زیرپوشش بهزیستی اردستان و از مستمری و خدمات این اداره بهره‌مند هستند.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha