فرزندان حزب الله در سراسر جهان، هر کدام «هنیه» خواهند شد

تهران - ایرنا- سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اقدام تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی در ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: فرزندان غیور حزب الله در سراسر جهان، همه آزادی خواهان چه مسلمان چه غیرمسلمان هر کدامشان برای انتقام سخت، یک‌ «هنیه» خواهند شد.

به گزارش ایرنا، اصغر جهانگیر امروز پنجشنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره جنایت اسرائیل در به شهادت رساندن این رهبر والامقام مقاومت؛ اظهار داشت: به نظر می رسد اسرائیل به روزهای آخر خط رسیده است و برای اینکه بقای خود را حفظ کند از هیچ‌ جنایتی فروگذار نیست.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، نظام مقتدر جمهوری اسلامی درس پشیمان کننده‌ای را به دولت غاصب اسرائیل خواهد داد و خون امثال هنیه روی زمین نخواهد ماند.

جهانگیر با بیان اینکه مهمان عزیزی که آمده بود در مراسم تحلیف ریاست محترم جمهوری شرکت کند، بزدلانه توسط صهیونیست‌ها به خاک و خون کشیده شد، افزود: اطمینان داریم که فرزندان غیور حزب الله در سراسر جهان، همه آزادی خواهان چه مسلمان چه غیر مسلمان هر کدامشان برای انتقام سخت، یک‌ هنیه خواهند شد.

سخنگو و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیام تسلیتی به مناسبت ترور منجر به شهادت دلاور مردان جبهه مقاومت، تاکید کرد: قهرمانان مقاومت، از ابتدا بر عقیده راسخ محو تروریسم دولتی صهیونیست‌های جنایت کار، کودک کش و اشغالگر از صفحه روزگار ایستادگی کرده و همواره شهادت را بیش از جان شیرین، عزیز می پنداشتند.

جهانگیر گفت: ترور رذیلانه منجر به شهادت رادمردان جهاد و مقاومت، مبارزان خستگی ناپذیر جبهه‌ مقابله با مستکبران و فرماندهان پر آوازه نبرد علیه صهیونیسم جهانی، شهید القدس دکتر اسماعیل هنیه و شهید القدس فواد شکر و همراهان ایشان به دست ناپاک ترین مفسدان عالم، مایه تاسف و تاثر عمیق شد.

وی افزود: این سلحشوران و مجاهدان فی سبیل‌الله در راه نیل به آرمان تحقق یافتنی آزادی قدس شریف و زدودن لکه ننگ بر دامن جهان اسلام، عمر با برکت خویش را دلیرانه و غیورانه؛ صرف نمودند. 

جهانگیر ادامه داد: قهرمانان مقاومت، از ابتدا بر عقیده راسخ محو تروریسم دولتی صهیونیست های جنایت کار، کودک کش و اشغالگر از صفحه روزگار ایستادگی کرده و همواره شهادت را بیش از جان شیرین، عزیز می‌پنداشتند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه تصریح کرد: دلاورمردان جبهه مقاومت، در این راه، جان خود را بر کف دست نهاده، از راحتی دنیا دل کنده، راه سرافرازانه مبارزه به جای راحت طلبی را برگزیده، برای اعتلای تفکر ناب آزادی قدس، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در همین مسیر نیز، به فیض عظمای شهادت مفتخر گشتند.

وی تاکید کرد: بی‌شک دشمنان جنایت پیشه صهیونیست نیز با ارتکاب این ترور رذالت آمیز و آلوده کردن دستان کثیف خویش به خون پاک این مجاهدان مظلوم، راه بی بازگشت زوال و پایان شوم خود را هموار تر از گذشته ساختند.

جهانگیر اظهار داشت: اینجانب با تسلیت شهادت این بزرگ مردان دلیر جبهه مقاومت به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت های آزاده و سلحشور فلسطین لبنان و ایران و خانواده های مکرم آنان بویژه رزمندگان جبهه مقاومت در جنبش حماس و حزب الله لبنان و بالاخص به سید مقاومت حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله ؛ بر عهد همیشگی ملل اسلامی نسبت به ضرورت پایمردی در راه آرمان قدس و محو اشغالگری و غصب سرزمین های اسلامی و همچنین تنبیه شدید و پشیمان کننده جنایت کاران سیاه چهره صهیونیست تاکید و رحمت و مغفرت روزافزون برای شهدای راه آزادگی از حضرت حق مسألت دارم.



به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعات ابتدایی صبح چهارشنبه ۱۰ مرداد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

پس از آن، در پی شهادت مجاهد بزرگ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تاکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

مراسم تشییع پیکر مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس، امروز پنج شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر شهید اسماعیل هنیه، نماز اقامه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha