سردار رادان: ترور ناجوانمردانه قهرمان همیشه زنده اسلام بی‌پاسخ نخواهد ماند

تهران - ایرنا - فرمانده کل انتظامی کشور با صدور پیام تسلیت در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: بدون تردید ترور ناجوانمردانه و بزدلانه این قهرمان همیشه زنده اسلام بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در پیامی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهادت برادر بزرگوار و سرافراز جهان اسلام و مجاهد ‌خستگی ناپذیرجبهه ‌های مقاومت؛‌ شهید دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که پس از عمری تلاش و مبارزه در راه اسلام به هم‌کاروانیان و خیل دوستان شهیدش ملحق شد را به رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، ملت همیشه قهرمان فلسطین، امت اسلامی، آحاد فرماندهان و رزمندگان غیور جبهه مقاومت و ملت شریف ایران و بالاخص به خانواده معظم شهید عزیز و گرانقدر؛ تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی تاکید کرد: بدون تردید ترور ناجوانمردانه و بزدلانه این قهرمان همیشه زنده اسلام بی پاسخ نخواهد ماند و قطعاً این اقدام جنایتکارانه، درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر از گذشته خواهد کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطر نشان کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید والامقام، از درگاه خداوند منان مسئلت دارم روح بلند آن عزیز سفر کرده را در جوار ملکوتی و دریای بیکران رحمتش به آرامش رساند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعات ابتدایی صبح چهارشنبه ۱۰ مرداد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

پس از آن، در پی شهادت مجاهد بزرگ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تاکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

مراسم تشییع پیکر مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس، امروز پنج شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر شهید اسماعیل هنیه، نماز اقامه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha