۹۹۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی گیلانغرب اختصاص یافت

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه گفت: امسال ۹۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل ۹۲ طرح عمرانی این شهرستان اختصاص یافت.

علیرضا نظری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار از محل اعتبارات استانی، سه درصد حاصل از صادرات نفت و گاز و متوازن اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه اولویت تخصیص اعتبار با طرح های نیمه تمام است، اظهار کرد: اختصاص اعتبارات امسال گیلانغرب در هم سنجی با سال گذشته رشد ۱۷ درصدی دارد با این وجود به لحاظ محدودیت منابع، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در بازه زمانی مناسب نسبت به مبادله موافقت نامه و جذب اعتبار اقدام کنند.

فرماندار گیلانغرب با تاکید بر پیگیری مصوبه ها توسط دستگاه های اجرایی شهرستان، مهم ترین پروژه‌های عمرانی از محل هزینه اعتبارات سال‌ جاری را تعمیر، تجهیز، نگهداری و احداث مجتمع‌های آب شهری، روستایی و عشایری، مراکز بهداشتی و درمانی، فضاهای آموزشی، کشاورزی، فرهنگی و ورزشی، راه ها، عمران شهری روستایی و آبرسانی عشایری، اجرای طرح های هادی و الزامات اعلام کرد.

نظری با تأکید بر لزوم پیگیری منظم و مستمر از سوی دستگاه های اجرایی بر تحقق اهداف مورد نظر در اجرای طرح های عمرانی ادامه داد: باید تحرک جدی در جذب اعتبارات به طرح‌های عمرانی ایجاد شود که پیشبرد طرح‌ها با وقفه‌ روبرو نشود.

گیلانغرب با ۲ هزار و ۵۸۵ کیلومتر مربع سماحت دومین شهرستان بزرگ استان کرمانشاه است.

گیلانغرب شهر مقاوم ایران در دفاع مقدس افزون بر ۳۲ کیلومتر مرز مشترک با عراق داشته و متشکل از ۲ بخش گواور و مرکزی، (شهر گیلانغرب و سرمست) و ۲۰۷ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha