امام جمعه یزد: انقلاب اسلامی با شیوه‌های جدید به دنیا معرفی شود

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: انقلاب اسلامی با شیوه‌ها و ابزارهای مختلف جدید نظیر فیلم، عکس، پوستر و سایر هنرها به دنیا معرفی شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله " محمدرضا ناصری " روز پنجشنبه در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: هنوز نتوانسته‌ایم آن گونه که باید انقلاب خود را دنیا معرفی کنیم و حتی برخی رایزن‌های فرهنگی ما در دنیا در این زمینه منفعل عمل کرده‌اند.

وی با قدردانی از همه تلاش‌هایی که تاکنون انجام شده ادامه داد: در برخی موارد ضعف تبلیغات برای انقلاب اسلامی به خوبی مشاهده می‌شود و اصالت انقلاب به درستی معرفی نشد در حالی که تشکیلات منحوسی مثل داعش ظرف دو ماه به تمام دنیا معرفی شد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ما اتفاقاتی افتاده که واقعا ارزش است اما نسبت به تبیین آن کوتاهی شده است گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید در برنامه‌های خود تحول جدی ایجاد کنند و با شیوه‌های جذاب به معرفی و حفظ شعائر انقلاب اسلامی بپردازند.

امام جمعه یزد: انقلاب اسلامی با شیوه‌های جدید به دنیا معرفی شود

ناصری با اشاره به شبهاتی که دشمنان و معاندان در مورد انقلاب اسلامی و دیگر وقایع مرتبط با آن ایجاد کرده است تصریح کرد: یکی از مواردی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید به آن توجه ویژه داشته باشد زنده نگه داشتن وقایع مهم و تبیین آن برای نسل امروز است.

وی بیان کرد: هدف از تاسیس این شورا، تکریم و تعظیم شعائر اسلامی و انقلابی و زنده نگه داشتن رویدادهای مهم انقلاب اسلامی است و شعائری که قبل و بعد از انقلاب رخ داده و سبب تقویت و ماندگاری انقلاب اسلامی شده باید توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنده نگه داشته شود.

همچنین حجت‌الاسلام " محمدحسین متوسل " رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این دیدار به تشریح گزارش عملکرد این شورا پرداخت و در پایان نیز توسط امام جمعه یزد از اعضای این شورا تجلیل شد.

استان یزد ۱۲ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناطق مختلف دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha