۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷
کد خبر: 85191144
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه یزد: جوانان را در جریان مناسبت‌های کشور قرار دهیم

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: باید مناسبت‌های ملی و مذهبی به نحو مناسب برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش ایرنا، " آیت الله محمدرضا ناصری " روز یکشنبه در آیین گرامیداشت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در یزد با بیان اینکه برخی شعائر دینی و اسلامی در طول انقلاب اسلامی کمرنگ شده است افزود: برای پاسداشت این شعائر باید مناسبت‌های ملی و مذهبی را پاسداشت تا حقیقت و ماهیت انقلاب اسلامی حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: ضمن تبیین مناسبت‌ها باید فلسفه آن برای مردم به ویژه نسل جوان جامعه بیان شود که اگر نسل جوان در جریان اقدامات مختلف نظام و انقلاب اسلامی قرار گیرند نقش مهمی در تحقق اهداف عالیه نظام و انقلاب دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد همچنین با بیان اهمیت مساجد به عنوان یکی از پایگاه‌های انقلاب اسلامی است گفت: باید بخش فرهنگی مساجد احیا شود و بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی - اجتماعی در کانون‌های مساجد شکل گیرد.

امام جمعه یزد: جوانان را در جریان مناسبت‌های کشور قرار دهیم

همچنین رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان یزد گفت: همکاری نهادها، تشکل ها و مسئولان سالانه نقشی مهمی در تبیین ابعاد مختلف نظام دارد و باید در سطح استان مردم بهتر از گذشته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار گیرند.

حجت الاسلام محمد حسین متوسل افزود: سالانه توسط این شورا با همکاری مردم و مشارکت آنها بر حسب نیاز برنامه های خوبی در استان برگزار می شود و رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر مردمی شدن امور در بخش های مختلف فرهنگی و بصیرتی است.

شورای هماهنگی در ۱۲ شهرستان استان یزد فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha