۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85555674
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در مرز باشماق مستقر شد

سنندج- ایرنا- بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی شهید ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین در مرز باشماق مریوان مستقر شد.

به گزارش ایرنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان روز پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: طی روزهای آینده زیرساخت‌های کامل تر این بیمارستان سیار به مرز باشماق انتقال خواهد یافت و با پشتیبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان تجهیز و برپا می شود و و ارائه خدمات شبانه روزی در آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: این بیمارستان با امکانات پذیرش، اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه رادیولوژی و بخش های تحت نظر خانم و آقا با مدیریت استاندارد و کادر درمانی مجهز و مجرب در مرز باشماق آماده خدمت رسانی به عاشقان و زائرین اربعین است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تاکید بر آمادگی ۱۶ بیمارستان اصلی دانشگاهی در استان و شهر مریوان و ارائه خدمات به زائرین حسینی، اضافه کرد: دستورالعمل درمانی اربعین به تمامی مراکز درمانی برای آمادگی کامل، پذیرش و درمان بی قید و شرط بیماران و مصدومان احتمالی با دادن خدمات کامل درمانی و پاراکلینکی به زائرین اربعین ارسال خواهد شد.

فرامرزی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت های بیمارستان های سطح استان و فعال بودن کامل اورژانس، گفت: استفاده حداکثری از اتاق عمل و سایر بخش ها، دسترسی زائرین به خدمات آزمایشات و تصویربرداری اورژانسی در همه ساعات شبانه روز و تعامل و هماهنگی بین بیمارستان ها در پذیرش بیماران اعزامی از دیگر اقدامات درمانی بیمارستانی در این ایام است.

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش مجموعه بهداشت و درمان شهرستان مریوان، کادر درمان، اورژانس و نیروهای پشتیبانی و حفاظتی، خدمات مطلوب و رضایت مندی به زوار ارائه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha