۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85561188
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی در مرز باشماق آغاز شد

سنندج- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از آغاز بکار رسمی بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی شیخ الاسلام در مرز باشماق مریوان برای ارائه خدمت به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش ایرنا، فریدون عبدالملکی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: این بیمارستان برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین، در مرز باشماق مریوان مستقر است.

وی یادآور شد: بیمارستان ۵۰ تختخوابی به همت دانشگاه و بیمارستان شهید قاضی با مجموعه‌ای کامل از خدمات درمانی آماده ارائه خدمات به زائران اربعین است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: این بیمارستان شامل بخش‌های اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه رادیولوژی و بخش‌های تحت‌نظر خانم و آقا با مدیریت استاندارد و کادر درمانی مجهز و مجرب در مرز باشماق است و به‌صورت شبانه‌روزی به زائران ارائه خدمت می‌شود.

عبدالملکی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت های بیمارستان های سطح استان و فعال بودن کامل اورژانس، اضافه کرد: استفاده حداکثری از اتاق عمل و سایر بخش ها، دسترسی زائرین به خدمات آزمایشات و تصویربرداری اورژانسی در همه ساعات شبانه روز و تعامل و هماهنگی بین بیمارستان ها در پذیرش بیماران اعزامی از جمله اقدامات درمانی بیمارستانی در ایام اربعین است.

امسال برای سومین سال است که زائران اربعین از مرز باشماق مریوان برای عزیمت به کربلای معلی تردد می کنند.

مرز باشماق در ۱۷ کیلومتری غرب مریوان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha