۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85560930
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمادگی لازم برای تردد زوار از مرز باشماق فراهم است

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: آمادگی لازم برای تسهیل در تردد زوار اباعبدالله‌الحسین (ع) از مرز باشماق مریوان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز چهارشنبه در دومین جلسه کمیته سیاسی - کنسولی ستاد اربعین کردستان که پیرامون تسهیل تردد زوار اربعین حسینی (ع) از مرز باشماق در سالن جلسات فرمانداری شهرستان مریوان تشکیل شد، اظهار کرد: تسهیل تردد زوار اباعبدالله الحسین و کسب رضایت آنها هدف اصلی ستاد اربعین استان و همه کمیته های این ستاد است و در این زمینه تا کنون اقدامات خوبی انجام شده است.

وی از همکاری ها و مساعدت های قرارگاه رمضان، اتحادیه میهنی و استانداری سلیمانیه در برگزاری اربعین قدردانی کرد و افزود: همه نهادهای دولتی در استان از تمام ظرفیت خود برای باشکوه برگزار کردن مراسم اربعین استفاده و از موکب های مردمی هم حمایت خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر پذیرایی و بدرقه زائران از مرز باشماق در کمال احترام و آرامش تاکید کرد و گفت: مرز باشماق مریوان از لحاظ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نقش راهبردی دارد و از زمانیکه به عنوان یکی از مرزهای محل تردد زوار معرفی شده آمار مسافران و گردشگران در استان چندین برابر افزایش پیدا کرده است.

در این جلسه که با حضور فرماندار مریوان، نمایندگان وزارت امور خارجه، اتحادیه میهنی کردستان و روسای کمیته های مربوطه تشکیل شد موضوعات مربوط به تسهیل تردد زوار در مرز مریوان و چگونگی استقرار اکیپ های هلال احمر، صدا و سیما، علوم پزشکی و مواکب در خاک عراق مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha