محرومیت پنج کشتی‌گیر مازندرانی از حضور در لیگ برتر کشتی آزاد
چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی - زنجان - خرداد ۱۴۰۳

ساری- ایرنا- کمیته انضباطی فدراسیون کشتی ۱۴ کشتی‌گیر را به دلیل غیبت غیرموجه در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی از حضور در لیگ برتر کشتی آزاد محروم کرد که در این فهرست ۱۴ نفره نام پنج آزادکار مازندرانی هم دیده می‌شود.

به گزارش ایرنا، ۱۴ کشتی‌گیر با نظر کمیته انضباطی فدراسیون از حضور در فصل جدید لیگ برتر کشتی آزاد محروم شدند که پنج نفر از این آزادکاران چهره‌های مازندرانی‌ کشتی ایران هستند.

رضا اطری، محمدحسین محمدیان، علی سوادکوهی، محمد خدابخشی و امیرحسین کاوسی پنج کشتی‌گیر مازندرانی هستند که با نظر کمیته انضباطی فدراسیون کشتی به دلیل حضور نیافتن در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی از شرکت در لیگ برتر کشتی محروم شده‌اند.

علاوه بر این پنج آزادکار مازندرانی، محمدرضا اسدی و محمدرضا زرین پیکر (تهران)، سید محمد دهبان‌پور و جمال عبادی (خوزستان)، یدالله محبی و ارشک محبی (کرمانشاه)، امیر محمدی (خراسان شمالی)، مهدی اکبرزاده (ایلام) و محسن مصطفوی (آذربایجان شرقی) نیز مجاز به حضور در لیگ برتر کشتی نیستند.

بر اساس بخشنامه رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی، حضور نیافتن کشتی‌گیران در این جام فقط با دلایل موجه و مورد تایید فدراسیون قابل پذیرش است.

فدراسیون کشتی پیش‌ از چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی که خرداد امسال در زنجان برگزار شده بود اعلام کرد در صورتی که کشتی‌گیری به دلیل غیرموجه در این مسابقات شرکت نکند با تصمیم کمیته انضباطی حق حضور در مسابقات لیگ را پیدا نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha