حضور رئیس کمیته ملی پارالمپیک در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان

تهران - ایرنا - غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک امروز (پنجشنبه) با حضور در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در جریان آماده‌سازی ملی‌پوشان برای حضور در پاریس قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، هشتمین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی تیروکمان در راستای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، از هفتم تا نوزدهم مرداد ماه در مجتمع امام خمینی (ره) در لواسان در حال برگزاری است.

سعید سلگی معاون ورزش قهرمانی و محمدحسن پاسوار مشاور رئیس کمیته ملی پارالمپیک در این مراسم، غفور کارگری را همراهی کردند.

غلامرضا رحیمی (خوزستان) علی‌سینا منشازاده (کرمان)، هادی نوری، سمیه رحیمی (اصفهان)، فاطمه همتی (آذربایجان‌ شرقی)، محمدرضا عرب‌عامری (تهران) ۶ ملی‌پوشی هستند که زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

میلاد وزیری (سرمربی)، زهرا شمس و مجید احمدی (مربیان) اعضای کادر فنی تیم ملی پاراتیراندازی را تشکیل می‌دهند.

در این دیدار صمیمی که در فضای دوستانه برگزار شد، ملی‌پوشان در آستانه بازی‌های پارالمپیک پاریس مسائل و مشکلات خود را با رئیس کمیته ملی پارالمپیک در میان گذاشتند.

غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک پس از شنیدن سخنان ملی‌پوشان بر حل مشکلات به خصوص تهیه تجهیزات مورد نیاز تاکید کرد.

وی یادآور شد: زمان چندانی به اعزام نمانده وضعیت تیم‌های ملی را به صورت روزانه ارزیابی می‌کنیم و از مشکلات جزئی هم اطلاع داریم.

وی تصریح کرد: برای هفته آینده تجهیزات جدید می‌رسد و اردوی بعدی با تجهیزات جدید برگزار خواهد شد. الحمدالله تیم مشکلی ندارد. ارزیابی من این است که هم از لحاظ روحی و هم فنی تیم ملی پاراتیراندازی با کمان شرایط خوبی دارد.

از نکات جالب توجه در اردوی تیم ملی حضور علی‌سینا منشازاده و غلامرضا رحیمی است که در بازی‌های پارالمپیک توکیو نیز حضور داشتند و ۴ ملی‌پوش دیگر نخستین پارالمپیک خود را در پاریس تجربه خواهند کرد. رحیمی در پارالمپیک ریو نیز حضور داشت و مدال طلا کسب کرد.

در بازی‌های پارالمپیک توکیو زهرا نعمتی در ریکرو مدال طلا و رمضان بیابانی در کامپوند مدال نقره کسب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha