۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۸
کد خبر: 85555836
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کرمان: اجلاس پیرغلامان فرصتی برای انتقال فرهنگ عاشورایی است

کرمان- ایرنا- استاندار کرمان گفت: اجلاس پیرغلامان حسینی فرصت بی‌ بدیلی‌ است که فرهنگ عاشورایی و حسینی از نسلی به نسل‌های دیگر منتقل شود.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی فداکار شامگاه پنجشنبه در آیین پایانی بیست‌ویکمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی در حسینیه ثارالله افزود: برنامه‌های مفصلی در اجلاس پیرغلامان ازجمله بزم‌خوانی در بیت‌الزهرا (س)، گلزار شهدا، ویژه‌برنامه شعر آیینی و شرکت پیرغلامان در روضه‌های خانگی کرمان و تجلیل از خانواده معظم شهدا اجرا شد.

وی ادامه داد: مدح اهل بیت (ع) نعمتی است که خدا به شما پیرغلامان حسینی عطا داشته و فعالیت‌های شما از عمق جان است و دل‌ها را متحول می‌کنید.

استاندار کرمان تصریح کرد: اجلاس پیرغلامان حسینی فرصت بی‌بدیلی‌ست که فرهنگ عاشورایی و حسینی از نسلی به نسل‌های دیگر منتقل شود.

فداکار اظهار داشت: برگزاری اجلاس پیرغلامان حرکت ارزشمندی است و در این آیین از پیرغلامان حسینی تجلیل می‌شود و جوانان از اخلاق، رفتار، کردار و منش پیرغلامان درس می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان شامگاه نهم مرداد ماه با حضور بیش از ۵۰۰ پیرغلام حسینی از ایران و ۱۳ کشور جهان به میزبانی کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام آغاز به کار کرد و امروز(پنجشنبه) اختتامیه این آیین در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha