۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85556111
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام‌ جمعه گناباد: جبهه مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی متحدتر شد

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: جبهه مقاومت در فلسطین،‌ یمن،‌ لبنان و غیره با شهادت اسماعیل هنیه برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی متحدتر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه‌های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) افزود: شهادت اسماعیل هنیه اتحاد و همدلی در مقابله با رژیم صهیونستی را افزایش داد.

وی بیان کرد: شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس به دست رژیم غاصب صهیونستی در تهران موجب تحکیم اتحاد و همدلی آحاد مردم و جریان های سیاسی اصلاح طلب و اصول گرا در داخل کشورمان و جریان مقاومت در مقابله با سیاست های خصمانه این رژیم اشغالگر شد.

به گفته وی، آنان خواستار برخورد و اشد مجازات برای عوامل این ترور ناجوانمردانه شدند.

امام جمعه گناباد اظهار کرد:‌ رژیم غاصب صهیونستی در ۹ ماهه اخیر در باتلاق جنگ فرسایشی بزرگی در غزه و فلسطین قرار گرفته و با همه تجاوزات و وحشی‌گریها و جنایت‌ها نتوانسته به هیچ کدام از اهداف خود در نابودی حماس، آزادی اسرای خود و فراری دادن مردم غزه از سرزمین‌شان دست یابد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر در داخل رژیم صهیونیستی هم نافرمانی ارتش و اعتراض‌های مردم علیه جنگ طلبی‌های نتانیاهو افزایش یافته است.

وی تصریح کرد:‌ در این شرایط این رژیم اشغالگر اقدام به ترور رهبران جبهه مقاومت نظیر رییس دفتر سیاسی حماس کرد ولی این اقدام آنها جبهه مقاومت را در سرنگونی این رژیم اشغالگر متحد تر کرده است.

رفع مشکل کمبود آب گناباد توجه مسوولان را می‌طلبد

امام جمعه گناباد در بخشی دیگر از سخنانش گفت: رفع مشکل کمبود آب در این شهرستان نیازمند توجه بیشتر مسوولان ذیربط و اختصاص اعتبار لازم است.

با اشاره به مشکلات کمبود آب مناطق شهری و روستایی این شهرستان به خصوص در زمان افزایش بی سابقه گرمای هوا از مسوولان مربوطه و دولت چهاردهم و وزارت نیرو خواست که با اختصاص اعتبار لازم این معضل را کاهش دهند.

وی ادامه داد:‌ مشکل تامین آب و کمبود منابع آبی شهرستان گناباد که به دلیل خشکسالی های سالهای گذشته ایجاد شده ،‌در تابستان سالجاری به دلیل گرمای بی سابقه هوا افزایش یافته و با توجه به تقاضای روز افزون مردم به آب به خصوص در شرایط واگذاری و اسکان متقاضیان نهضت ملی مسکن مسوولان ذیربط عنایت بیشتری به رفع معضل کمبود آب این شهرستان داشته باشند.

وی تصریح کرد: با وجودی که همه چاههای آب ادارات علاوه بر منابع آبی موجود برای تامین آب گناباد اختصاص یافته ولی هنوز هم مردم با کمبود بسیار آب مواجه و با مشکلات زیادی دست به گریبان و چشم انتظار توجه مسوولان مربوطه هستند.

خطیب نماز جمعه گناباد از مردم خواست که با صرفه جویی و رعایت مدیریت مصرف در کاهش تبعات معضل تامین آب سهیم باشند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha