آیین بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه در تایباد خراسان رضوی برگزار شد

تایباد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تایباد گفت: آیین بزرگداشت چهارمین روز شهادت دکتر اسماعیل هنیه با حضور ائمه شیعه و اهل سنت، مسوولان و اقشار مختلف مردم این خطه مرزی در محل مسجد جامع احناف اهل سنت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، جعفر شریفی روز شنبه در حاشیه برگزاری این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این آیین قاریان و حافظان قرآن کریم شیعه و اهل سنت آیاتی چند از کلام‌الله مجید را قرائت کردند.

او اظهار کرد: در این مراسم حجت السلام والمسلمین مرتضی محدثی امام جمعه موقت تایباد و مولوی علیرضا یعقوبی از علمای اهل سنت این شهرستان به ایراد سخنرانی پرداختند و به ابعاد سیاسی شهادت مبارز مجاهد اسماعیل هنیه، صبر و مقاومت مردم مظلوم غزه و انتقام سخت از سوی آزادی خواهان اشاره کردند.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز نمازگزاران نمازجمعه تایباد در محل مسجد جامع امام جعفر صادق ( ع ) این شهر و مردم بخش میان ولایت این شهرستان، ترور ناجوانمردانه مهمان جمهوری اسلامی ایران شهید اسماعیل هنیه رهبر مقاومت فلسطین و رییس دفتر سیاسی حماس را محکوم کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تایباد گفت: درپی شهادت اسماعیل هنیه، جمعی از علمای شیعه و اهل سنت و مردم این منطقه با امضای طوماری ضمن محکوم کردن این جنایت رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بر اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha