امام جمعه یزد: شهادت اسماعیل هنیه، شکست رژیم جعلی اسرائیل را سرعت بخشید

یزد- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: شهادت مجاهد فی سبیل‌الله شهید " اسماعیل هنیه " شکست رژیم کودک کش، جنایتکار و جعلی اسرائیل غاصب را بیش از گذشته سرعت بخشید.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله " محمدرضا ناصری " در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: این جنایت بزرگ بار دیگر ذلت، زبونی و خوی جنایتکاری غاصبان صهیونیستی را نشان داد.

وی با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت ادامه داد: رمز و راز عزت اسلام و مسلمین در ایستادگی و جانفشانی مقابل جبهه استکباری به خصوص علیه سرائیل غاصب و دولتمردان آمریکا است.

وی بیان کرد: دشمنان علیه مسلمین و ایران اسلامی در هر مقطعی در فازهای مختلف در تلاش هستند و بدون شک به نتیجه نمی‌رسند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: مردم غزه و فلسطین به مقاومت جانانه خود ادامه می‌دهند و باید مسلمین و آزادیخواهان جهان نسبت به محکوم کردن جنایات استکبار عکس‌العمل مناسب داشته باشند.

ناصری به اهمیت ترویج روحیه امید در جامعه اسلامی و بین اقشار مختلف و جوانان اشاره کرد و گفت: هدف اصلی دشمنان بر امید زدایی متمرکز شده است.

وی از مسئولان دولت جدید خواست برای حل مشکلات کشور به خصوص معیشت و اقتصادی، جدی وارد عرصه کار و فعالیت شوند.

امام جمعه یزد: شهادت اسماعیل هنیه، شکست رژیم جعلی اسرائیل را سرعت بخشید

امام جمعه یزد همچنین به تقویت دانش بنیان‌ها و موضوع خودکفایی به خصوص رسیدگی به کشاورزان تاکید کرد که دارای اهمیت است.

همچنین امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه اسماعیل هنیه به عنوان یک مظهر مبارزه و قدرت در حال مذاکره برای تبیین جریان غزه و دفاع از مظلومان بود گفت: شهادت اسماعیل هنیه در این ایام توسط جنایتکاران بیانگر این است که این ظالمان حاضر هستند طرف مقابل خود را حتی در هنگام مذاکره و گفتگو از میان بردارند.

حجت‌الاسلام "سید محمد کاظم مدرسی" در خطبه های بخش مرکزی یزد در روستای دهنو همچنین با اشاره به روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران چشم بینای مردم و دولت و گوش شنوای اجتماع هستند و در حال حاضر رسالت آنان امیدوار کردن مردم، تبیین سیاست‌های اصلی نظام، دفاع از مظلوم و روشن کردن افکار و اندیشه‌های بشری است.

نمازجمعه در ۲۷ نقطه استان یزد برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha