امام جمعه موقت یزد تقویت وفاق ملی با محوریت دین و قانون اساسی را خواستار شد

یزد- ایرنا- امام جمعه موقت یزد گفت: شکل گیری و تقویت وفاق ملی در کشور باید بر حول محور دین، قانون اساسی و رهبری نظام اسلامی باشد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله "سیدمحمدرضا مدرسی" در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با بیان اینکه برخی مسئولان بر شکل گیری وفاق ملی در کشور تاکید دارند، افزود: در گام اول باید به دقت مشخص شود که وفاق حول چه محوری باید باشد.

وی ادامه داد: وفاق ملی با محوریت آموزه‌های دینی و همچنین قانون اساسی و منویات مقام معظم رهبری که دارای اهمیت است، باید محقق شود.

امام جمعه موقت یزد با توجه به فرارسیدن هفته وحدت اسلامی و یکی از مهمترین مشکلات را در جامعه بزرگ اسلامی و مسلمین نبود وحدت حقیقی ذکر کرد و گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود مانع ایجاد وحدت بین امت اسلام هستند و در قضیه فلسطین و غزه این مسئله دیده می شود که برخی کشورهای اسلامی مانند مردم ایران است که از آنها حمایت نمی‌کنند.

امام جمعه موقت یزد تقویت وفاق ملی با محوریت دین و قانون اساسی را خواستار شد

وی تاکید کرد: جنایات غاصبان صهیونیستی در کشتار مردم ستمدیده غزه همچنان ادامه دارد و باید مسلمین با وحدت کلمه برای دفاع از فلسطین و علیه رژیم کودک کش اسرائیل فعالانه در میدان باشند.

عضو فقهای شورای نگهبان یکی از توطئه‌های مهم دشمنان را ترویج ناامیدی و بی اعتمادی به آینده کشور و انقلاب ذکر کرد و گفت: مردم و مسئولان با همدلی و فداکاری برای کمک به اجرای برنامه و تحقق اهداف انقلاب اسلامی باید تلاش کنند.

مدرسی سالروز امامت و ولایت حضرت امام زمان (عج) را تبریک گفت و یادآور شد: امید به فرج حضرت ولی عصر (عج) برای پویایی و امید به آینده است و باید این هدف مقدس تقویت شود.

بعد از نماز جمعه، مردم شهر یزد و برخی از مناطق استان با برگزاری راهپیمایی، تجمع و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از مردم غزه حمایت و تنفر خود را نسبت به غاصبان صهیونیستی ابراز داشتند.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha