جوانان شهرستان ثلاث باباجانی برای خاموش کردن آتش به دل کوه زدند

کرمانشاه - ایرنا - جمعی از جوانان و دوستداران طبیعت در پی آتش گرفتن بخشی از جنگل و مراتع شهرستان ثلاث باباجانی در ارتفاعات منطقه، برای خاموش کردن حریق به دل کوه‌ زدند.

به گزارش جمعه ایرنا، مراتع و جنگل‌ ارتفاعات ثلاث باباجانی در شمال غرب استان کرمانشاه طعمه آتش شده است که همچنان نیز با شدت و ضعف ادامه دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان کرمانشاه شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آتش در کوهستان‌های «دڕی» در منطقه «دۆڵی دەرە» شهرستان ثلاث باباجانی شعله‌ور شده است.

افشین یگانه با بیان اینکه عصر امروز یک فروند بالگرد با دو سورتی پرواز و آبگیری از سد «ازگله» برای خاموش کردن آتش به منطقه اعزام شد، افزود: اکنون نهادهای مردمی و دولتی برای خاموش کردن آتش در حال تلاش هستند و بخشی از آتش مهار یا خاموش شده است.

وی بدون اشاره به زمان دقیق شروع و علت اصلی آتش سوزی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون کوهستان و مراتع منطقه ثلاث باباجانی ۱۴ بار طعمه آتش شده است.

گزارش خبرنگار ایرنا از منابع مردمی نیز حاکیست آتش سوزی از گردنه «ملە سراژین» و جاده سلامت تا اطراف روستای «هالەڕەش» سرایت کرده ولی بخش‌هایی از آن مهار شده است.

شهرستان ثلاث باباجانی در ۱۲۸ کیلومتری غرب شهر کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha