نماینده مجلس: تکمیل بیمارستان بافق یزد نیازمند توجه بیشتر است

یزد- ایرنا - نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان حوزه بهداشت و درمان در مورد نظارت بر روند تکمیل بیمارستان بافق تلاش و توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر نماینده بافق شامگاه جمعه به نقل از محمدرضا صباغیان در نشست کارگروه توسعه شهرستان بافق اضافه کرد: اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان با کمک استاندار و همچنین از محل عوارض ۲ درصد تأمین شد اما به خوبی در این زمینه عمل نشده است.

وی با ابراز گله‌مندی از روند تکمیل بیمارستان بافق، گفت: نارضایتی مردم و مسئولان از عملکرد موجود در تکمیل این بیمارستان به معاون درمان وزیر بهداشت نیز اطلاع داده شد.

بر اساس این گزارش، فرماندار بافق نیز در این نشست گفت: اعتبارات شهرستان بافق و استان یزد برای تکمیل بیمارستان، تأمین شده است و فقط باید نظارت و مدیریت کامل از مرکز استان انجام گیرد.

ابوالقاسم دهقان افزود: کارشناسان دفتر فنی و عمرانی دانشگاه علوم پزشکی یزد باید در محل طرح مستقر شوند و تا اتمام کار بر عملکرد پیمانکار نظارت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ قانونی دانشگاه علوم پزشکی یزد حق ورود به این موضوع را دارد، تصریح کرد: اگر کارفرما با اقتدار به این موضوع ورود کند این طرح در مدت چهار ماه تکمیل می‌شود.

در ادامه این نشست، نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس اظهار داشت: مساله آب و زمین پهنه پرورش شتر حل شده است و از این به بعد وارد مرحله واگذاری زمین و اجرایی می‌شود.

صباغیان افزود: مساله آب شهرک پرورش ماهی تیلاپیا نیز حل و برای زمین آن به‌دلیل مسائل محیط زیستی، جابه‌جایی باید صورت بگیرد که با مسئولان مربوطه صحبت شده است.

وی تصریح کرد: مساله زمین ۶۰۰ هکتاری طبق صحبت با مدیرکل منابع طبیعی و اداره راه و شهرسازی با اندکی جابه‌جایی حل خواهد شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری بافق در ۱۱۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha