۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰
کد خبر: 85556814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی هواشناسی کرمان برای آب گرفتگی و جاری شدن روان آب

کرمان- ایرنا- اداره کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: از امروز(شنبه) تا پایان هفته، با توجه به نوع بارش‌ها در برخی مناطق استان، جاری شدن روان آب و آب گرفتگی معابر در برخی از مناطق دور از انتظار نیست.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی استان کرمان، طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز تا انتهای هفته وزش باد و گردوخاک و رگبار باران مهمترین پدیده های جوی در این استان است.

طبق این اطلاعیه، با تقویت فعالیت مونسون در کشور افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق برای مناطق جنوبی، جنوب غربی و برخی مناطق مرکزی و جنوب شرقی استان کرمان پیش‌بینی می‌شود.

براساس این اطلاعیه همچنین با وزش باد نسبتا شدید و تداوم انتقال ریزگردها به استان کرمان، افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی در اغلب مناطق به ویژه مناطق شمال غربی، جنوبی و جنوب شرقی را خواهیم داشت.

۲ منطقه در کرمان رکوردار گرما در کشور شدند

صبح امروز شهداد با ثبت حداقل دمای ۳۷درجه سانتیگراد برای سیزدهمین روز متوالی گرمترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته همچنین در ۲۴ ساعت گذشته میانده جیرفت با ثبت حداکثر دمای ۵۰.۳ درجه سانتیگراد، بالاترین دمای ثبت شده در کشور را داشته است.

براساس این اطلاعیه به لحاظ دمایی نیز طی هفته جاری تداوم هوای گرم برای اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha