۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85557100
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جودوکاران خراسان جنوبی چهار مدال کشوری کسب کردند

۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
کد خبر: 85557100
جودوکاران خراسان جنوبی چهار مدال کشوری کسب کردند

بیرجند - ایرنا - رئیس هیات جودو خراسان جنوبی گفت: جودوکاران استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور انتخابی تیم ملی موفق به کسب چهار مدال طلا، نقره و برنز شدند.

علی تهوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هشت جودوکار استان در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه جاری به مسابقات انتخابی مناطق در سالن کبکانیان تهران اعزام شدند تا در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام به مسابقات آسیایی شرکت کنند.

وی ادامه داد: در این دور از مسابقات انتخابی تیم‌های ملی جودو نوجوانان و جوانان شب گذشته چهار جودو کار استان صاحب مدال شدند و هم اکنون از امروز در اردوی تیم ملی حضور دارند.

رئیس هیات جودو خراسان جنوبی اظهار کرد: در نوجوانان سبحان حکیمی با وزن ۶۶ کیلوگرم موفق به کسب نقره و در جوانان نیز امیر حسن نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم مدال برنز، امیر حسین نقی پور در وزن ۸۱ کیلو مدال طلا و امیرحسین شهیدی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم مدال طلا کسب کردند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری هیات جودو استان بر اساس تقویم فدراسیون نسبت به توسعه ورزش، همگانی کردن جودو و قهرمانی در بخش مسابقات تمرکز داشته است به نحوی که بر اساس آخرین آمار سامانه فدراسیون جودو هزار و ۴۷۳ جودوکار و دفاع شخصی کار در سطح استان تحت پوشش این هیات هستند.

جودوکاران خراسان جنوبی چهار مدال کشوری کسب کردند

تهوری با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در مرکز استان و شهرستان‌ها هم دنبال شده است اظهار کرد: بر اساس اعلام اداره کل، هیات جودوی استان در طرح استعدادیابی که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش صورت گرفت جزو ۲۱ هیات برتر در حوزه ورزش استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر همین مبنا در ماه گذشته چهار تیم جودوی نوجوان و جوانان استان شامل پسران و دختران به مسابقات منطقه ۶ اعزام شدند که موفق به کسب ۱۷ مدال رنگارنگ توسط پسران و ۲ مدال توسط دختران شدند.

رئیس هیات جودو خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین از مجموع هشت داور ملی این مسابقات، سه داور ممتاز ملی شامل امیرعباس حسینی، رضا قاسمی و حسن کارکن از خراسان جنوبی به مسابقات منطقه اعزام شدند و این مسابقات را قضاوت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha