پروژه بر زمین مانده آبرسانی به «جناح» بستک با حمایت شهید رییسی انجام شد

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه ۱۷ شهر این استان در دولت سیزدهم با حمایت شهید رییسی در فرآیند آبرسانی قرار گرفت، گفت: از این تعداد ۹ شهر به آب آشامیدنی پایدار و بهداشتی دسترسی پیدا کردند؛ ضمن اینکه پروژه بزرگی چون آبرسانی به شهر جناح که سال‌ها روی زمین مانده بود، نیز انجام شده است.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی شامگاه شنبه در مراسم امضای توافقنامه جمع آوری فاضلاب ورودی به خور گورسوزان و آغاز عملیات اجرایی بازسازی هفت کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر بندرعباس که بین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج‌فارس انجام شد، افزود: همچنین آبرسانی به ۴۷۹ روستا در دولت سیزدهم آغاز شد که عملیات آبرسانی به ۲۷۶ روستا به پایان رسیده و مابقی نیز طی ماه‌های آینده به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و شرکت توسعه و تامین زیرساخت خلیج‌فارس خدمات بسیاری در استان هرمزگان انجام داده‌اند، اظهار کرد: طی دولت سیزدهم عملیات اجرایی ۱۹ آب شیرین‌کن آغاز شد که بخش عمده‌ای از آن به بهره‌برداری رسید.

پروژه بر زمین مانده آبرسانی به «جناح» بستک با حمایت شهید رییسی انجام شد

نماینده عالی دولت در هرمزگان با اشاره به اجرای پروژه بزرگ ساماندهی فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب به صنایع غرب بندرعباس توسط شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج‌فارس، اظهار کرد: ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای این پروزه هزینه شده است که هم اکنون از ۶ مرحله این پروژه سه مرحله به پایان رسیده و بقیه طرح نیز طی سال آینده به پایان خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود رهاسازی فاضلاب در دریا را کفران نعمت دانست و گفت: تلاش مان براین است که تمام فاضلاب‌های ورودی به خورها در بندرعباس را به صفر برسانیم و لوله‌های فاضلاب ورودی به خورها و دریا به طور کامل بسته شود.

دوستی تاکید کرد: در ادامه طی یک طرح ترکیبی با مشارکت شهرداری بندرعباس، خورها زیباسازی خواهد شد و از این بستر برای ایجاد رودخانه‌های شهری و مکان‌های تفریحی استفاده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha