۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85584872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های مسابقات بدمینتون خدابنده مشخص شد

۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴
کد خبر: 85584872
برترین‌های مسابقات بدمینتون خدابنده مشخص شد

زنجان - ایرنا - سومین دوره مسابقات بدمینتون استانی گرامیداشت سردار نصیری، در شهرستان خدابنده با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات بدمینتون پسران زیر ۱۳ سال و زیر ۱۵ سال در ۲ جدول جداگانه تک حذفی با حضور ۲۳ بازیکن از شهرستان‌های زنجان، خرم دره و خدابنده با هم به رقابت پرداختند.

غلامرضا باقری افزود: بعد از رقابت سخت و نزدیک بدمینتونکاران در رده سنی زیر ۱۳ سال به ترتیب، معین مرادی مقام اول، رهام قاسمی مقام دوم، مهرسام باقری و آرین اسکندری به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

وی اظهار داشت: در رده سنی زیر ۱۵ سال نیز سینا جعفری مقام اول، آرتین بهری مقام دوم و محمد حسنی مقام سوم را به دست آوردند.

در پایان رقابت‌های مسابقات بدمینتون گرامیداشت سردار نصیری در شهرستان خدابنده با حضور رئیس هیات بدمینتون استان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده به نفرات اول تا سوم مدال، حکم قهرمانی و هدیه و به ۲ بازیکن با اخلاق این مسابقات زیر ۱۷ سال امین قاسملو و زیر ۱۳ سال مهدی نظری حکم اخلاق و هدیه به رسم یادبود اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha