۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85557823
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سه نفر در تصادف محور سنگر به سیاهکل در گیلان جان باختند

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راه گیلان از جان‌باختن سه تن و مجروحیت یک نفر بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان با دیواره پل و یک دستگاه پژو و کامیون کشنده فوتون در محور سنگر به سیاهکل خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ جاور صفاری روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور سنگر به سیاهکل پل پاشاکی، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه نیسان که از محور سنگر به سیاهکل در حال تردد بوده به دیواره پل پاشاکی برخورد و پس از منحرف شدن با یک دستگاه سواری پژو برخورد و در نهایت سواری پژو از مسیر حرکتی خود خارج و در مسیر خلاف جهت با یک دستگاه کامیون کشنده برخورد کرد.

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در این حادثه راننده سواری پژو ۴۱ ساله و یک نفر از سرنشینان این خودرو نوجوان ۱۵ ساله در محل حادثه فوت و ۲ نفر دیگر از سرنشین سواری پژو دختر ۱۳ ساله و پسر ۹ ساله به شدت مجروح که توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متاسفانه با توجه به شدت تصادف پسر ۹ ساله پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد.

این مقام انتظامی در پایان علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو راننده نیسان اعلام و بیان کرد: با رعایت سرعت مجاز، فاصله ایمن، توجه به جلو، عدم استفاده از تلفن همراه، پرهیز ازخوردن و آشامیدن، اجتناب از ترمز ناگهانی و گردش و تغییر مسیر ناگهانی از بروز حادثه جلوگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha