۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85557094
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۶۰۰ فقره پرونده سرقت در گیلان تشکیل شد

۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
کد خبر: 85557094
۶۰۰ فقره پرونده سرقت در گیلان تشکیل شد

رشت - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای ۲۳ مرحله طرح های عملیاتی مبارزه با سرقت در چهار ماهه نخست امسال در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۶۰۰ فقره پرونده سرقت کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ علیرضا حدادی روز شنبه در این رابطه اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، پلیسی و در عملیات‌های جداگانه در این مدت ۴۱۱ سارق و ۱۱۴ نفر مالخر در سطح گیلان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده ۶۰۰ فقره پرونده سرقت در استان کشف شد و سارقان و مالخران با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ حدادی رعایت نکردن نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان عنوان و بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرائم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی دنبال می‌شود.

پایان کار سارق اماکن دولتی در رشت

رئیس پلیس آگاهی گیلان در ادامه از دستگیری سارق اماکن دولتی و کشف پنج فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع سرقت از اماکن دولتی در سطح شهرستان رشت، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت آگاهی استان قرار گرفت که پس از انجام تحقیقات فنی و اقدامات پلیسی، سارق این پرونده‌ ها و محل اختفاء وی مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ حدادی خاطرنشان کرد: این فرد ۳۳ ساله در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت از اماکن دولتی شامل چهار فقره از مرکز بهداشت و یک فقره از مسجد اعتراف کرد که وی پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha