۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۹
کد خبر: 85557933
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه در میبد یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- مراسم بزرگداشت شهید " اسماعیل هنیه " و سایر شهدای جبهه مقاومت، روز یکشنبه با حضور مردم و مسئولان در مصلی آیت الله اعرافی شهرستان میبد یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در این مراسم با تسلیت شهادت مجاهد بزرگ شهید اسماعیل هنیه گفت: بالاتر از شهادت در راه خدا چیزی نیست و شهادت لطفی است که خداوند به بعضی از بنده‌های خود می‌کند.

حجت‌الاسلام " علیرضا نجیمی " با بیان اینکه این معبر شهادت در طول تاریخ همیشه باز بوده است افزود: کسانی که در طول تاریخ در مواجهه با ظلم، استبداد و استکبار برای رضای خدا، ایستادگی و مقاومت می‌کنند جزای آن جز شهادت در راه خدا چیز دیگری نیست.

این مسئول تصریح کرد: چه شیعه و چه فرقه‌های دیگر مسلمانان و آزادی خواهان که تلاش کردند و زیر بار ظلم نرفتند کسانی هستند که شعار و اهداف امام حسین (ع) را در عمل اجرا کردند.

نجیمی با بیان اینکه امروز جوانان مسیحی در امریکای لاتین گروهان و گردان تشکیل داده و برای ظهور مسیح خود را آماده می‌کنند گفت: بوی ظهور می‌آید و امام و منجی عالم که مال ماست باید تلاش کنیم از غافله عقب نمانیم.

مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه در میبد یزد برگزار شد

وی گفت: حرکتی که امام حسین (ع) در ۶۱ هجری در روز عاشورا و در کربلا انجام داد برای احیای دین و امربه معروف و نهی از منکر بود و باید تلاش کنیم این علم را به دست صاحب اصلی اش که امام زمان (عج) است و همه مستضعفان عالم منتظر او هستند برسانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد با بیان اینکه خداوند برای تکریم امام حسین (ع) به خاطر خلوصی که داشتند امام حسین (ع) را کشتی نجات، خاک قبرش را توتیای چشم‌ها، استجابت دعا را زیر قبه او و ائمه اطهار را از نسل او قرار داد.

نجیمی بیان کرد: بنابر این باید از خدا بخواهیم عمر ما را در مسیر یاری دین خدا و خلق خدا قرار دهد و عاقبت ما را ختم به شهادت در راه خود قرار دهد.

همچنین در این مراسم معنوی به یاد شهدای دشت کربلا و حضرت امام حسین (ع) و شهدای جبهه مقاومت و هنیه برنامه مداحی و عزاداری برگزار شد.

اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس که برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهوری ایران در تهران حضور داشت، بامداد چهارشنبه گذشته در محل اقامتش به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha