به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، آیین رونمایی از سامانه جامع تبلیغات کشور با حضور فرشاد مهدی پور و جمعی از فعالان حوزه تبلیغات و مدیران کانونهای تبلیغاتی مستقر در شهر تهران طی آئینی برگزار شد.
معاون امور تبلیغات و رسانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین گفت: یک همکاری بین بخشی اعم از نرمافزاری و سختافزاری باید میان دستگاه های مختلف باشد و در کنار هم کار کنند تا به نتیجه برسد.
مهدی پور افزود: قرار نیست هر کسی آمد عمارتی نو بسازد. منطق حکم میکند که نقاط قوت را توسعه داده و حمایت کنیم. دانش با انباشت آن و تجربهها توسعه مییابد و قوت میگیرد اگر نواقصی هم وجود داشته باشد باید با همکاری هم برطرف شود.
مهدیپور گفت: شان تبلیغات شاید به جهاتی از دیگر تولیدمحتواها بالاتر باشد. تبلیغات اسم خاص، هنر و نشاندهنده تجربه است.
وی افزود: هدف ما ارتقای توجه و جایگاه تبلیغات در جامعه است.
مهدیپور اظهار داشت: این سامانه بخشی از مشکلات موجود و مسائل استانها در حوزه تبلیغات را برطرف میکند. ۱۵ هزار و ۴۰۰ تا ۱۵ هزار و ۵۰۰ کانون تبلیغاتی در کشور وجود دارد. ما برای آینده باید فکر و چشمانداز امور تبلیغات ترسیم کنیم و بعد از این سامانه باید تمرکز خود را بر مسائل آینده امور تبلیغات بگذاریم.
عباس محمدیان مدیرکل تبلیغات و اطلاعرسانی نیز در این آئین اظهار داشت: در این سامانه، نحوه صدور مجوزها اعم از مجوزهای محتوا با نظر کارشناسی و تخصصی مدیران کانونهای تبلیغاتی فراهم شده است.
وی افزود: برای نخستین بار درخواست اولیه کانونها برای صدور مجوزها دائمی شد و این اتفاق بزرگی بود که با تحقق آن، کانونهای تبلیغاتی از دغدغه تمدید یک ساله و چند ساله رهایی یافتند.
همچنین جمعی از مدیران کانونهای تبلیغاتی و فعالان حوزه تبلیغات و رسانه به بحث و تبادل نظر در خصوص این سامانه پرداختند.
نظر شما