۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85558226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احداث بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی در شهر جدید چاه مبارک عسلویه

بوشهر-ایرنا- مجری شهر جدید چاه مبارک استان بوشهر گفت: فاز نخست بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهرستان عسلویه با یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در شهر جدید چاه مبارک در هفته دولت آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جهانبخش تل‌اشکی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف فراهم‌سازی مقدمات احداث بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی چاه مبارک، نمایندگان سازمان مجری طرح‌های عمرانی وزارت راه و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان، شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، بخشداری، شورا و شهرداری شهر جدید چاه مبارک، مشاور طرح و پیمانکار پروژه از مکان تعیین شده بازدید و در نشستی مسائل مرتبط با این بیمارستان را بررسی کردند.

وی بیان کرد: در این نشست تصمیم‌هایی درباره مقدمات اجرایی کار شامل نحوه تأمین آب و برق کارگاهی، صدور پروانه ساختمانی و تعیین زمان آغاز عملیات اجرایی گرفته شد.

مجری شهری جدید چاه مبارک تصریح کرد: با پیگیری‌های مستمر شرکت عمران عالیشهر و همکاری کلیه مسئولان استانی، عملیات اجرایی بیمارستان چاه مبارک به عنوان یکی از مصوبه‌های دولت دوازدهم و پیگیری های ویژه جهت تامین اعتبار و انتخاب پیمانکار در دولت سیزدهم در نخستین روزهای فعالیت دولت چهاردهم آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: این طرح در زمینی به مساحت ۶.۷ هکتار، با ۱۱ هزار متر مربع زیربنا و با کاربری درمانی در شهر جدید چاه مبارک احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید

۸۰۰ تخت درمانی جدید به ظرفیت بیمارستان‌های بوشهر افزوده شد

۷۵۰ میلیارد ریال طرح‌ توسعه بیمارستان سلمان فارسی بوشهر به بهره‌برداری رسید

تل اشکی عنوان کرد: اعتبار اولیه این طرح که در این مرحله تنها شامل اجرا اسکلت و سقف بوده یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و تملک سرمایه‌ای تأمین شده و ظرف مدت ۱۸ ماه احداث خواهد شد.

مجری شهر جدید چاه مبارک اضافه کرد: با راه اندازی این بیمارستان به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های محرک توسعه شهر جدید چاه مبارک به عنوان قطب بهداشتی و درمانی جنوب استان تبدیل می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha