۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۸
کد خبر: 85558233
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مخالفت شمس‌آذر با استعفای مازیار زارع

۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۸
کد خبر: 85558233
مخالفت شمس‌آذر با استعفای مازیار زارع

تهران- ایرنا- با اینکه مازیار زارع پای خود را در یک کفش کرده که از شمس‌آذر جدا شود اما مسئولان این باشگاه با استعفای سرمربی خود مخالفت کردند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال شمس آذر قزوین در فصل گذشته شگفتی‌ساز بزرگ فوتبال ایران بود و با هدایت سعید دقیقی و کسب ۳۹ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفت. شاید اگر امتیاز انظباطی از این تیم کسر نمی‌شد، دقیقی و شاگردانش حتی می‌توانستند در رتبه پنجم جدول بایستند. پس از موفقیت شمس‌آذر پیش‌بینی می‌شد سعید دقیقی از این تیم جدا شود و مسیر تیم جدیدی را پیش بگیرد. با حضور دقیقی در ملوان، مازیار زارع هدایت شمس آذر را برعهده گرفت اما تنها با گذشت ۲۲ روز از حضور این سرمربی، او استعفای خود را تقدیم مسئولان باشگاه کرد.

دلیل استعفای زارع این بود که تیم شمس آذر ۹ بازیکن خود را از فصل گذشته از دست داده است و نتوانسته بازیکن مناسبی را جذب کند و به نظر می رسد که مسئولان این باشگاه هم در این زمینه با او همراه نیستند. هر چند مسئولان باشگاه شمس آذر قزوین با استعفای زارع مخالفت کردند اما او همچنان مصر است تا این استعفا پذیرفته شود. در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز لیگ و بازی مقابل استقلال تهران در هفته اول، استعفای زارع خبر نگران‌کننده‌ای برای شمس‌آذر محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha