مازیار زارع، جانشین احتمالی دقیقی؛ تبادل مربی میان انزلی و قزوین!

تهران-ایرنا- گفته می‌شود بعد از حضور احتمالی سعید دقیقی در ملوان، مازیار زارع راهی قزوین می‌شود تا هدایت شمس‌آذر را بر عهده بگیرد.

به گزارش ایرنا، بعد از نتایج موفقی که شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر گرفت و رتبه تک‌رقمی را به دست آورد، سعید دقیقی مورد توجه چند باشگاه مهم قرار گرفت اما با هیچ‌یک به توافق نرسید. در روزهای اخیر و در شرایطی که گفته می‌شد دقیقی احتمالاً کارش را با شمس‌آذر ادامه می‌دهد اما به یکباره و با انتقال مهدی تارتار به گل‌گهر، پیشنهاد ملوان روی میز آمد. دقیقی خیلی زود شرایط را سنجید و در نهایت تصمیم گرفت به جای شمس‌آذر در ملوان به فعالیت مربیگری خود ادامه بدهد.

هنوز حضور دقیقی در ملوان رسمی نشده اما تمام توافقات انجام شده و قرار است تا فردا و بعد از معرفی اسپانسر و مدیرعامل باشگاه پرطرفدار گیلانی، از سرمربی جوان آنها نیز رونمایی شود. شمس‌آذر نیز بیکار ننشسته و تلاش خود را برای انتخاب جانشین دقیقی آغاز کرده. مالک این باشگاه یکی دو روز قبل در گفت و گویی تأکید کرد که آنها هم برای جانشینی دقیقی با یک مربی خوشنام وارد مذاکره شده‌اند.

گویا این مربی خوشنام کسی نیست جز مازیار زارع. سرمربی سابق ملوان که این تیم را ابتدا به لیگ برتر بازگرداند و سپس در این مسابقات حفظ کرد. او فصل قبل و با تغییرات مدیریتی در ملوان جای خود را به تارتار داد اما حالا می‌تواند به لیگ برتر برگردد و این بار روی نیمکت شمس‌آذر بنشیند. در صورت رسمی شدن این دو انتقال به نکته جالبی هم بر می‌خوریم. مازیار زارع که اهل انزلی است روی نیمکت شمس‌آذر قزوین می‌نشیند و سعید دقیقی که اصالتاً قزوینی است باید ملوان بندر انزلی را هدایت کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha