۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85537964
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دقیقی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی شد

۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبر: 85537964
دقیقی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی شد

رشت - ایرنا - سعید دقیقی سرمربی فصل گذشته شمس آذر قزوین به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی انتخاب شد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی روز شنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا با تایید این خبر اظهار کرد: مذاکرات باشگاه ملوان و سعید دقیقی برای هدایت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی انجام شد و به توافقات نهایی نیز دست یافتیم.

رامبد رشیدی‌راد افزود: چند جلسه مذاکره با سعید دقیقی انجام شد که سرانجام این مذاکرات نتیجه داد و با سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال شمس آذر قزوین به مدت ۲ فصل قرارداد امضاء کردیم.

وی ادامه داد: مراسم معارفه سعید دقیقی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز به زودی انجام خواهد شد و امیدواریم که ملوان بتواند در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر با هدایت دقیقی، نتایج ارزنده‌ای را کسب کند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی بیان کرد: با توجه به توافقات انجام شده و با نظر سعید دقیقی، بازیکنان موردنیاز و همچنین سایر اعضای کادرفنی را جذب خواهیم کرد تا تیم فوتبال ملوان با قدرت در رقابتهای لیگ برتر حضور یابد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی فصل گذشته با هدایت مهدی تارتار ۴۱ امتیاز کسب کرد و در نهایت با قرارگرفتن در رتبه ششم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات، بهترین مقام خود را در ادوار حضورش در لیگ برتر را کسب کرد.

سعید دقیقی سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که فصل گذشته به همراه تیم شمس آذر قزوین به رقابتهای لیگ برتر صعود کرده بود، در نهایت تیم شمس آذر قزوین با کسب ۳۹ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha