همکاری اصناف و ادارات در تامین برق لرستان ضروری است

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل دیوان محاسبات لرستان گفت: با افزایش دما و مصرف برق، همکاری صنایع، اصناف و ادارات در مدیریت مصرف و تامین برق مورد نیاز استان ضرورت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مظفر جمالی نژاد روز دوشنبه در بازدید میدانی مرکز پایش و کنترل مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان اظهار کرد: صرفه جویی و مصرف بهینه برق به تامین برق پایدار کمک می کند و همه شهروندان در این روزهای گرم می توانند از این موهبت برخوردار باشند.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف برق در بخش های مختلف خانگی ، کشاورزی، تجاری و صنعتی توصیه های لازم جهت پایداری برق مصارف خانگی و کاهش آثار ناترازی آن در بخش صنعت و تولید استان بیان کرد.

جمالی نژاد رعایت قوانین و مقررات و توجه به منافع ملی را از رویکردهای دیوان محاسبات برشمرد و ابراز امیدواری کرد که ادارات، اصناف، صنایع و سایر نهادهای استان در چارچوب مقررات، حداکثر همکاری را برای مدیریت مصرف برق در استان داشته باشند.

مدیرعامل شرکت برق لرستان با بیان اینکه ناترازی در کشور بین ۱۰ تا ۱۵ هزار مگاوات گزارش شده است، افزود: ضرورت دارد با مدیریت مصرف برق این کمبود جبران شود.

مهران امیری عنوان کرد: ۵۳۰ هزار مشترک خانگی در استان داریم و مصارف به اوج ۸۶۰ مگاوات در استان رسیده است و در اوج مصرف در شب نیازمند همکاری بخش‌های تجاری و خانگی هستیم.

امیری عنوان کرد: با کاهش ساعات اداری در روزهای گرم ۱۵ مگاوات کمک به مدیریت مصرف برق در استان کمک شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha