۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۰۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85558475
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ورزشکاران تهران قهرمان لیگ رولر اسکی کشور شدند

۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۰۹
کد خبر: 85558475
ورزشکاران تهران قهرمان لیگ رولر اسکی کشور شدند

رشت - ایرنا - مرحله دوم رقابت‌های لیگ رولر اسکی قهرمانی کشور غروب یکشنبه با برتری ورزشکاران تهران در هر ۲ بخش بانوان و مردان در رشت خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت‌ها، ۶۰ ورزشکار از استانهای مختلف کشور حضور داشتند که به مدت ۲ روز در هر ۲ بخش بانوان و مردان، به مسافت ۱۵ کیلومتر در شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند.

در روز پایانی این رقابتها و در نتایج کسب شده بخش مردان دانیال ساوه شمشکی از تهران به مقام قهرمانی و عنوان نخست دست یافت، علیرضا مقید از البرز در مکان دوم قرار گرفت و علیرضا نظری زاده از همدان نیز در رتبه سوم ایستاد.

همچنین در بخش بانوان، سمانه بیرامی باهر از تهران زودتر از همه از خط پایان عبور کرد و مقام قهرمانی مرحله دوم رقابتهای لیگ رولر اسکی کشور را به خود اختصاص داد و عاطفه صالحی از خراسان رضوی و ساحل تیر از مازندران نیز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

رقابتهای لیگ رولر اسکی قهرمانی کشور در سه مرحله برگزار می شود که در پایان این مراحل و با نظر کمیته فنی چهار ورزشکار برتر( ۲ زن و ۲ مرد) به رقابتهای بازیهای آسیایی تایلند که آذر ماه برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

مرحله نخست این مسابقات هفته گذشته در تبریز برگزار شد که در بخش بانوان عاطفه صالحی از خراسان رضوی و پرستو آبسالان از آذربایجان شرقی و ساحل تیر از مازندران به ترتیب در رتبه های اول تا سوم جدول قرار گرفتند و در پایان مسابقات بخش مردان علیرضا نظری زاده از همدان، امیررضا پوربیگ از اردبیل و دانیال ساوه شمشکی از تهران به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

مرحله سوم و پایانی لیگ رولر اسکی قهرمانی کشور به مسافت ۱۰ کیلومتر در تهران برگزار خواهد شد که مجموع امتیازات ورزشکاران در این سه مرحله محاسبه و نفرات برتر این لیگ انتخاب می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha