۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۸
کد خبر: 85558608
T T
۲۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۳۱ کیلوگرم تریاک در همدان

۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۸
کد خبر: 85558608
کشف ۳۱ کیلوگرم تریاک در همدان

همدان- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: عوامل این نیرو در یک عملیات غافلگیرانه ۳۱ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری کشف کردند.

سرهنگ عباس عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: قاچاقچی مواد مخدر با بارگیری محموله در یکی از استان های غربی قصد انتقال و فروش این مواد در همدان را داشت.

وی اضافه کرد: با اشرافیت اطلاعاتی عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر، مسیر تردد این خودرو شناسایی و برای توقیف وسیله نقلیه برنامه ریزی لازم صورت گرفت.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان ادامه داد: این قاچاقچی حرفه ای از مسیرهای فرعی، بیراهه و کوره راه ها برای تردد و پیشگیری از افتادن به دام پلیس استفاده کرده اما این ترفند او راه به جایی نبرد.

سرهنگ عزیزی افزود: همچنین متهم برای گمراه کردن پلیس فرزند ۱۰ ساله خود را نیز به همراه آورده بود تا پلیس با دیدن این کودک به خودرو و راننده مشکوک نشود اما عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر نسبت به توقیف خودرو و انتقال آن به مقر انتظامی اقدام کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودروی سواری کوئیک ۳۱ کیلوگرم موادمخدر تریاک را که در زیر صندلی عقب جاساز کرده بود کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: عوامل این نیرو در این عملیات متهم ۳۵ ساله را دستگیر کردند که این قاچاقچی غیربومی بدون سابقه است.

سرهنگ عزیزی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان خرداد، سه هزار و ۹۶۵ عملیات پلیسی برای دستگیری قاچاقچیان، خرده فروشان موادمخدر، معتادان متجاهر و مصرف کنندگان مواد افیونی اجرا شده است که در این باره هم رشد ۱۳ درصد داشته ایم.

وی افزود: ۶۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاقچیان سه ماهه سال جاری توقیف شد که ۲۵ درصد توقیف وسائط نقلیه قاچاقچیان افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا، پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان سال گذشته موفق به انهدام ۴۸ باند و کشف ۶ تن و ۴۷۶ کیلوگرم انواع موادمخدر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha