فرماندار بهاباد یزد: فعالیت گروه‌های جهادی در شهرستان تقویت شود

یزد-ایرنا- فرماندار بهاباد یزد گفت: فعالیت گروه‌های جهادی در محرومیت‌ زدایی و کارهای فرهنگی و اجتماعی به مردم در شهرستان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " علیرضا تیموری " روز دوشنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی بهاباد افزود: گروه‌های جهادی در عرصه‌های پزشکی، اقتصادی، اشتغالزایی، آموزشی، عمرانی، فرهنگی و هنری حضور موثر دارند و هر کجا باشند منشا برکت هستند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی که در سطح شهرستان مشغول خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و ساخت‌ و ساز در مناطق محروم هستند از اجر معنوی برخوردار و خدمت بی‌منت آنان مورد رضایت خداوند و مردم است.‏

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به فعالیت گروه‌های جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی اشاره کرد و گفت: رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور در محله امام حسین (ع) و ملاعبدالله با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان جهت بهبود شرائط انجام می‌شود.

سرهنگ " حمیدرضا فرهمند " افزود: در این رزمایش ۳۴ گروه جهادی پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات و ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در ۳۴ عرصه جهادی با حضور ۵۱۰ جهادگربسیجی فعالیت می‌کنند.

وی هدف از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی را گسترش گفتمان فرهنگ تفکر و حرکت جهادی در جامعه، گسترش خدمت‌رسانی و ایجاد برابری اجتماعی و مشارکت آحاد جامعه در خدمت‌رسانی، حمایت از اقشار مستضعف و کم برخوردار و بهبود وضع معیشتی نیازمندان و میدان‌داری گروه‌های جهادی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی ذکر کرد.

مرکز شهرستان بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha