۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85559085
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمینه برای اجرای طرح پدافند غیرعامل بندر خارگ مهیا شد

بوشهر-ایرنا- رئیس اداره پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بنادر و دریانوردی گفت: شرایط برای اجرای طرح پدافند غیرعامل بندر راهبردی خارگ مهیا شده و این طرح بزودی اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد طالبی‌متین روز دوشنبه در بازدید از بندر خارگ اظهار کرد: به تناسب اهمیت پدافند غیرعامل هر یک از سازمان‌ها و نهادها بنا بر مسئولیت‌های خود در حوزه پدافند غیرعامل ورود و برنامه‌هایی را اجرایی می‌کنند.

وی بیان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی نیز با توجه ویژه به این حوزه، پدافند غیرعامل را به عنوان اولویتی مهم در دستور کار زیرمجموعه‌های خود، از جمله بنادر تابعه قرار داده است.

طالبی‌متین ادامه داد: بندر خارگ از بنادر مهم و راهبردی کشور به شمار می‌رود و فرآیند طرح پدافند غیرعامل این بندر به زودی آغاز خواهد شد.

رئیس اداره پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد: تحقق این مهم نیازمند هماهنگی و هم‌افزایی بین بخشی در جزیره خارگ به عنوان یکی از جزایر حوزه خلیج فارس محسوب می‌شود.

طالبی‌متین تاکید کرد: سازمان بنادر و دریانوردی، همسو با مأموریت اصلی خود که حفظ و ارتقای ایمنی دریانوردی در بنادر کشور است، با نگاهی مسئولانه در حوزه پدافند غیرعامل گام‌های مثبت برداشته و اقدامات اساسی انجام داده است.

بیشتر بخوانید

عملیات نوسازی فرودگاه «جزیره خارگ» بوشهر پایان یافت

اشتغال بومیان جزیره خارگ در پایانه‌های نفتی ساماندهی شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha