هشدار شرکت برق؛ سه روز گرم پیش‌روی گلستان است

گرگان- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با بیان اینکه سه روز گرم پیش‌روی مردم این استان قرار دارد گفت: داده‌های هواشناسی حاکی از تجربه دمای بالای ۴۰ درجه در روزهای پیش‌رو است.

سیداحمد موسوی روز دوشنبه در آستانه روز خبرنگار، با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی گلستان اظهار کرد: ترویج فرهنگ مدیریت مصرف یکی از عوامل بسیار مهم تامین برق پایدار است که ایرنا در تحقق این مهم نقش پررنگی دارد.

وی با بیان اینکه نقش‌آفرینی اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ مصرف بهینه، تامین برق پایدار را در گلستان به همراه داشت افزود: تلاش خبرنگاران در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم قابل تقدیر و ستودنی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان به آخرین وضعیت خاموشی‌های برق اشاره کرد و توضیح داد: تاکنون هزار و ۵۸۰ مگاوات برق در استان گلستان تامین شد که از مردم گلستان می‌خواهیم در روزهای باقیمانده از تابستان نیز با مصرف بهینه ما را در تامین برق یاری کنند.

هشدار شرکت برق؛ سه روز گرم پیش‌روی گلستان است

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha