۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85559192
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سه هزار کیلوگرم مواد مخدر در گلستان کشف شد

۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۵
کد خبر: 85559192
سه هزار کیلوگرم مواد مخدر در گلستان کشف شد
عکس آرشیو است

گرگان- ایرنا- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان با یادآوری ضرورت استمرار همیشگی طرح‌های مقابله با گسترش توزیع مواد مخدر در استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود سه هزارکیلوگرم انواع مواد مخدر در گلستان کشف و حدود سه هزار نفر هم در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا مهدی طالبی روز دوشنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی گلستان اظهار کرد: در روزهای منتهی به سال ۱۴۰۳ هم ۳۰۰ معتاد متجاهر در استان ساماندهی شدند که این اقدام باعث کاهش ۲۲ درصدی جرائم شد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت مراکز ماده ۱۶ استان ۱۰۰ نفر است و به همین دلیل افزایش ظرفیت را در اولویت قرار دادیم.

طالبی افزود: مرکز ماده ۱۶ توسکستان گرگان در آستانه بهره‌برداری قرار دارد و مرکز گنبدکاووس هم ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سه هزار کیلوگرم مواد مخدر در گلستان کشف شد

وی در ادامه به جایگاه خبر و رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی عمومی از خدمات دستگاه‌ها باعث می‌شود که امید در مردم زنده بماند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت: ایرنا جزو خبرگزاری‌هایی است که در تمام عرصه ها ورود موثر و خوبی داشته خبرنگاران این رسانه تاثیر بسزایی هم در جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم دارند.

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha