کشف ۲ کارگاه تولید ظروف یکبار مصرف غذایی غیر بهداشتی در شهریار

شهریار - ایرنا - جانشین انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و کشف ۲کارگاه بزرگ تولید و بسته بندی ظروف یکبار مصرف غیرمجاز با جعل پروانه بهداشتی در شهریار خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار مهدی کرمی روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رصد و پایش انبارها ، کارگاه ها و سوله ها، مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در معیت کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان شهریار اقدام به بازدید از انبارها و کارگاه های منطقه نمودند.

وی افزود: برابر هماهنگی قضایی در بازدید صورت گرفته ماموران موفق به شناسایی ۲ کارگاه بزرگ تولید و بسته بندی ظروف یکبار مصرف غیر مجاز با جعل پروانه بهداشتی در موقعیت شهرک بابا سلمان شهریار شدند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: در بازدید صورت گرفته از این ۲ کارگاه، تعداد ۲۲ هزار عدد ظروف یکبار مصرف غیرمجاز و غیر بهداشتی و ۶ دستگاه مخصوص بسته بندی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به ارزش ۳۰میلیارد ریالی اقلام مکشوفه، اظهار داشت: در این رابط ۲ نفر دستگیر شده که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع محترم قضائی شدند.

توقیف موتورسیکلت ۵ میلیاردی قاچاق در شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان ، در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر تردد و ایجاد مزاحمت برای شهروندان توسط یک نفر به همراه یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق ، بلافاصله موضوع تحت بررسی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از پیگیری و صحت موضوع، با هماهنگی قضایی به محل اعلامی در فردوسیه شهریار اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهریار اظهار داشت: ماموران طی عملیاتی راکب موتور سیکلت را دستگیر و موتور سیکلت را که فاقد هرگونه مدارک قانونی و گمرکی بودرا توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری دلالت دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان مورد نظر ارزش این موتورسیکلت را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی گردید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha