برتری فرنگی‌کار کشورمان مقابل حریف الجزایری؛ مصاف محسن‌نژاد با نائب قهرمان المپیک

پاریس - ایرنا- نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در نخستین مبارزه خود در بازی‌های المپیک توکیو حریف الجزایری خود را قدرتمندانه از پیش رو برداشت.

به گزارش ایرنا؛ مسابقات کشتی بازی‌های المپیک پاریس روزهای ۱۵ تا ۲۱ مردادماه در سالن «شامپ دِ مارس آرنا» شهر پاریس برگزار خواهد شد. کشتی ایران با ۱۱ نماینده در این آوردگاه بزرگ حضور خواهد داشت. گوش‌شکسته‌های ایرانی در کشتی فرنگی ۶ سهمیه و در کشتی آزاد پنج سهمیه کسب کرده‌اند.

محسن‌نژاد دارنده مدال نقره و برنز امیدهای جهان در دیدار نخست خود با قرعه استراحت مواجه شد و در دیدار دوم به مصاف فرگات از الجزایر رفت و توانست با نتیجه ۹ بر صفر به برتری برسد. محسن‌نژاد در یک چهارم نهایی باید به مصاف فومیتا دارنده مدال نقره المپیک و ۲ طلا، یک نقره و یک برنز جهان از ژاپن برود. فومتیا در مبارزه نخست کوین دی آرماس از کوبا را ۱۱ بر یک شکست داد.

ژولمان شارشنبیکوف دارنده ۲ طلا و ۲ نقره جهان از قرقیزستان که در گروه محسن‌نژاد حضور دارد نیز در این مرحله باید به مصاف آرنات از رومانی برود که برنده این مسابقه با برنده مبارزه محسن‌نژاد در نیمه نهایی روبرو خواهند شد.

در این وزن در دور نخست مراد ممدوف از جمهوری آذربایجان و رایبر رودریگوئز ونزوئلا به مصاف هم رفتند. ممدوف که نشان نقره و برنز جهان با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل حریف خود تن به شکست داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha